LenyenJaapSantiago.reismee.nl

Onderweg

Een kort bericht van het front:

Dag 2 ging van Roosendaal naar Aalst, 108 km bij 35 graden. Dag 3 naar Tournai, 87 km met het merendeel van de dag regen en zondag tot Honnecourt, 88 km prachtig weer. Daarna heerlijk op de camping.

Groet,Leny & Jaap

marry zwaan

Dag Leny en Jaap,
Leuk om jullie zo te volgen. De kilometers maken jullie wel of het mooi of slecht weer is, lees ik in jullie bericht.
Hier is het nog steeds zomers, vanochtend ben ik met Coby en Nel al om 8.30 uur gaan golfen. Morgen missen we jou, Leny, wel met tennissen, maar ja we moeten het maar even zonder jou redden. Jullie gaan de goede kant op en wij, ook Henk natuurlijk, wensen jullie nogmaals veel succes.
Groetjes, Henk en Marry

Riet Jager.

Wat geweldig is dit,om op zo'n manier mee te kunnen reizen!Wij Anne en ik vinden jullie een stoer stel.Maar Leny ik mis je wel hoor,gelukkig is Dineke weer terug van vakantie,zodat het weer wat makkelijker wordt.We hebben bericht gehad Dineke en ik dat we geslaagd zijn voor ons M.B.O. diploma.Heb jij ook vast per computer gekregen!Fijne reis verder en we lezen er graag over.Groetjes van Anne en Riet.