LenyenJaapSantiago.reismee.nl

Aangekomen in Lourdes

Dag lieve mensen

Dank voor de reacties

Ook tot onze verrassing kwamen wij gisteren, maandag 30 juli al aan in Lourdes

Het weer en de wind en mogelijk inmiddels ook onze conditie zaten ons mee.
Dus gisteren 84 km gedaan, de voorlaatste 30 km was er geen camping.
Bij elkaar zitten we nu op ruim 1500 km, maar zoals gezegd de laatste dagen was het goed fietsweer en ca 27 gr en een windje en dan neem je de hellingen voor lief, al blijft het nog steeds werken.
Vanmorgen voor het eerst een rustige start, geen tent in te pakken, alleen even op de fiets naar de boulangerie.

Vanmiddag te voet naar de grot en het heiligdom, dit blijft indrukwekkend om te zienen te ervaren. Mensen uit de hele wereld hier bijeen.
We blijven hier nog een paar dagen en zullen dan het traject naar Biarritz aan te gaan.
Daar zitten nog een paar venijnige hellingen in. Maar we hebben de tijd om het te doseren.
Vanmiddag een paar kaarsen opgestoken, er zijn genoeg redenen om dankbaar voor te zijn en om voor diverse bekenden het beste te wensen.

Hartelijke groet en als we dit weer houden zien we het zonnig tegemoet,
nu trouwens 35 graden.

Leny en Jaap

hetty en wil

lieve groeten van Hetty en Wil. Fijn dat jullie zo'n mooie tocht hebben mogen maken en er zo van genieten. Ben benieuwd naar je verhalen, tot ziens weer

Constance

Dag Leny en Jaap, wat zijn jullie sportief! Geweldig.
Het fietsdoel,Lourdes,is bereikt. Maar jullie kunnen nog meer.Nu op weg naar Biarritz.
Fijn als we weer gaan tennissen met elkaar.
Ik wens jullie nog heerlijke fietsdagen toe en ook nog enkele rustdagen voordat jullie naar huis terugkeren. En natuurlijk hopelijk op tijd vóór de geboorte vam jullie nieuwe kleinkind.
Veel groetjes.

Xavi Oudshoorn

Hallo opa en oma,

Jemig, wat kunnen jullie toch lekker fietsen. En dat zonder zadelpijn! Knap hoor. Zelf zit ik nu ook af en toe op m'n fietsie, maar dan moet papa of mama me nog wel helpen. Ik vind het wel erg leuk. Gistermiddag hebben tante Roos en ome Vic op me gepast, samen met Bas en Babette. Dat was erg gezellig. Ook ik kijk uit naar m'n neefje dat nu nog rustig in Roos haar bolle buik zit. Het aftellen is begonnen, spannend hoor.

Nou, heel veel succes en plezier nog!

Een dikke kus van Xavi, mama en papa