LenyenJaapSantiago.reismee.nl

Weer thuis in Uitgeest

Dag lieve mensen

We zijn gezond en wel weer thuis.

Woensdagmorgen 8 augustus opstaan om kwart voor 6 en inpakken in het donker.
Tegen half zeven op de fiets om op tijd op het vliegveld te zijn.
Gelukkig niet te druk op de weg rond dit tijdstip, wel nog wat dronken jongelui die de weg terug naar hun plek proberen te vinden. (om 6.45 uur!!)

Op het vliegveld het avontuur om de fietsen in een kartonnen doos, ter plekke verkrijgbaar, in te pakken. Nog spannend, want i.v.m de maat moet het voorwiel er ook nog uit., maar het lukt net aan. Met een kleine uitstulping van de doos schoof hij net aan door de scan.
De vlucht was voorspoedig, Anderhalf uur en we stonden even over 11 op Rotterdam/Den Haag airport. De fietsen weer completeren en op weg naar de Carel Reinierzkade in Den Haag, ca 20 km.

Daar bij Saskia even een broodje gegeten en Mats en Saar bewonderd na een maand afwezigheid.
De trein bracht ons in Uitgeest, waarna we ons snel klaarmaakten om op kraamvisite te gaan bij Rosita en Victor. De kleine Tijn was er blijkbaar klaar voor en heeft niet gewacht tot zijn opa en oma thuis waren. Hij is reeds afgelopen maandag om even na 12.00 uur geboren.
Prachtig om te zien, zo'n lief klein hummeltje.

Inmiddels pakken we de draad van het leven hier thuis weer op.
Het voelt goed om thuis te zijn, weer in het eigen bed te slapen, ook al zijn we beiden een paar kilo lichter.
Ik zal proberen nu we thuis zijn om wat foto's te plaatsen bij de diverse verhalen.
Dat was me onderweg te ingewikkeld en kostte teveel tijd.

Voor nu hartelijke groeten
Leny en Jaap

Kees en Marian

Hoi Jaap en Leny,
Fijn te lezen dat jullie weer heelhuids thuis zijn na weer een geweldige reis en zeker ervaringen rijker.
Van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon. We zien elkaar gauw.
Kom nu nog maar lekker even bij. Heel fijn weekend en groetjes voor allemaal.
Liefs Marian en Kees

marijke en ruud

welkom thuis in nederland en gefeliciteerd met jullie keinzoon en veel gezond heid groet marijke en ruud