LenyenJaapSantiago.reismee.nl

Gestart!

1 juli was het zover. 9 uur stond een flinke delegatie klaar om ons uit te zwaaien. Na het aftellen en een fluitsignaal zijn we onder begeleiding van de tennisvriendinnen op weg gegaan. Bij prachtig warm weer reden we tot Leiden, een route die we reeds met Pinksteren ook gereden hadden. In Leiden op de trein gestapt richting Roosendaal.

Na 60 kilometer fietsenen een treinreis van een uur kwamen we aan bij familie de Bot (de schoonouders van Maurice). Hier ontmoeten we ook Saskia en de kleine Mats. Later voegde ook Maurice zich bij de familie.

Na een heerlijk avondmaal zochten we ons goede bed op en nu 2 juli 2010 staan we startklaar voor de volgende etappe naar Aalst in Belgie, mogelijk de warmste dag van het jaar.

Tot later

Johandrea

Mooi! De kop is eraf. Warmer dan vandaag zullen jullie het waarschijnlijk niet meer krijgen. Als jullie dit lezen, hebben jullie het al achter de rug. Ging het een beetje? Gr., Johandrea

Henny Slot

Leny en Jaap!!
Wat fijn om jullie pelgrimage te kunnen volgen. Vandaag is het warm. Er zullen meer dagen met warmte en zon komen. Samen met een warm hart zal het best lukken. Een goede reis! Veel plezier voor geest en lichaam!
Henny!

Henny en Jan

Geweldig dat jullie van start zijn gegaan na de lange voorbereidingen. hopelijk zullen jullie ook de voetbalwedstrijd van Nederland nog volgen als jullie uitgerust zijn van de warme dag. Een goede reis gewenst. Wij volgen jullie op afstand

wieb en joke duim

we gaan jullie volgen op de website!
Veel succes en plezier op jullie mooie tocht

zwager Geer en Jo

op de eerste plaats heel heel veel succes , denk om de zonnesteek , blijf lekker gezond , drink regelmatig veel ( geen alcohol ) , neem de kortste weg want zelfs die is lang genoeg en last but not least wij hopen dat het weer in jullie voordeel zal zijn dus moed en sterkte en vertrouwen , groetjes uit Nrd. Scharwoude .

Corrie en Peter de Bot

Lieve Leny en Jaap, het is nog maar kort geleden dat
we jullie hebben uitgezwaaid, fijn dat we jullie zo kunnen volgen, het gaat jullie goed en tot spoedig schrijfs