LenyenJaapSantiago.reismee.nl

De laatste lootjes en wat laten we los?

Dierbare vrienden

Ja jullie zullen je mogelijk afvragen of wij nog wel serieus bezig zijn met de voorbereiding van onze tocht naar Santiago.?
Wij kunnen jullie gerust stellen.
Onze wekelijkse 2x spinnen hebben wij trouw volgehouden.
Maar na Pinksteren mochten wij eerst een lang weekend meemaken in Steijl o.l.v. Kees Maas
Een weekend om stil te staan bij wat ons bezig houdt en waartoe wij leven?
Een geweldige ervaring om dit samen met nog 10 stellen te mogen doen.
Voor ons een geweldige mooie voorbereiding in ons op weg gaan naar Santiago.
Op 5 juni mochten wij aanwezig zijn bij de selectie van een nieuw Nationaal Team voor Encounter Nederland. Ank en Bertus Bos zijn het nieuwe team. Deze week mochten wij vernemen dat ze de priester Martien Straathof hebben gevraagd en uitgedaagd om samen met hen op pad te gaan voor de komende 3 jaar. Grote klasse.
Verrassend voor ons was dat zij zich in hun ontmoeting met elkaar als pelgrims hebben laten inspireren door het verhaal van Sint Jacob.
Het verhaal, dat ons voor de komende weken ook zal bezighouden en hopelijk inspireren.

Op 6 juni hebben we wel een oefentocht gedaan. Onze favoriet, naar Volendam, Monickendam en via de Zaanstreek weer naar huis. Bij elkaar een mooi rondje van 75 km.
Op 12 juni moest Leny examen doen als gastouder in Den Haag, samen met haar collega's
We verwachten dat zij dit met positief resultaat heeft volbracht, we moeten het nog horen.
Zondag 20 juni een klein rondje naar Wijk aan Zee en retour

Maar wat gaan we allemaal loslaten?
Allereerst onze trots, ons 1e kleinkind Mats, nog maar net 2 maanden oud, en dan 6 weken hem niet zien!!
Wij hebben er wel alle vertrouwen in dat hij in goede handen is bij Maurice en Saskia, die zichtbaar blij zijn met hun Mats.

Dan daarnaast natuurlijk de andere kinderen, Minouche en Hans, Rosita en Victor en de kids.
en onze vertrouwde omgeving met onze zorgtaken als de fam Bruin en Jaap zijn hofwerk.
Maar ook onze tuin enwat we erg zullen missen isons eigen bed. Wie kiest er nu voor, 5 a 6 weken een minitentje als je bed thuis leeg achterblijft??
Wij werken aan de laatste lootjes.
Wat moet mee en wat laten we thuis??

Lieve mensen wij hopen dat ons volgende bericht jullie bereikt via een internetcafé dat we aandoen en anders mogelijk via een van onze kids.
We vertrekken op donderdag 1 juli ‘s morgens om 9 uur..
Uitzwaaien??

Hartelijke groet
Leny en Jaap

Ad en Marry Hermans

Als dit geen goede voorberieding is wat dan wel. Goed getraind en beslagen op weg, met voor het thuisland een geweldige website, het kan niet anders dan goed gaan. Kunnen jullie ivm vakantie helaas niet uitzwaaien, daarom via deze weg wensen wij jullie een prachtige pelgrimstocht toe en behouden weer thuis.

margo

Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Helaas kunnen we jullie niet uitzwaaien want wij gaan een poosje naar Frankenau. Wij wensen jullie een hele mooie tocht toe met heel veel mooi weer en we hopen dat jullie heel aankomen. Heel veel plezier en kracht.

Marty en Coen van Hagen

Petje af voor jullie fietstocht naar SdC. Aan de voorbereiding zal het niet liggen. Jullie kunnen hier alvast aan de warmte wennen die jullie onderweg zeker zullen tegenkomen. Nog een paar daagjes en dat is het zover. Jullie kijken er vast naar uit. Moedig hoor! We blijven graag op de hoogte van jullie wel en wee.
Als het enigszins kan komen we jullie uitzwaaien.

Maurice

Leuk, zie jullie in ieder geval donderdagavond en veel plezier met de andere kids en aanhang vanavond.

Gaan jullie ook nog lootjes uitdelen? Wat kunnen we winnen.. En niet te vergeten, je mist Nederland in de WK finale :-)

x

Ank en Bertus

Wat een kanjers zijn jullie, we hebben bewondering voor deze onderneming.
Wat een avontuur, wij wensen jullie heel veel fiets plezier, en we lezen graag hoe het jullie vergaat op jullie pelgrimstocht. Uitzwaaien zal niet lukken, maar we zullen wel aan jullie denken. Groetjes en héééél veel genieten. xx

ineke

Heel veel fiets plezier, diep respect voor deze fietsonderneming. Uitzwaaien word wat moeilijk maar in gedachten ben ik om 9 uur bij jullie. Steek een kaarsje aan voor ieder. Kus.

Erika Koelewijn

Wat leuk dat jullie een fiets tocht gaan maken.
Wij wensen jullie veel plezier. En mag de reis jullie veel brengen. Een lieve groet van Johan en Erika uit Lutjewinkel.