LenyenJaapSantiago.reismee.nl

42 graden

Jaap en Leny hebben de fietskoorts te pakken. Na een tocht van 20km in de ochtend tot aan de koffie in Roccomadour, hebben ze na een pittige klim de lunch vanmiddag genuttigd bij 42 graden in de schaduw. De afdaling was vervolgens een stuk prettiger en inmiddels zitten ze bij 25 graden in het dal van de Lot aan de Vers. Toch eens aan Rosita vragen wat voor een type wijn dat is, of is dat een plaatjse in de het dal van Lot? . Op 25 juli melden ze dat ze nog steeds geen rustdag nemen, daar ze elke dag wel een stukje willen fietsen en dat de camping vaak weer net eeen stukje verder ligt dan gedacht. Ook op woensdag was zeer warm. Dinsdag was een zware dag van 75km met warmte en klimmen. De Nederlandse criteriums zijn er niets bij. Gelukkig konden ze 's avonds wel lekker hun eigen potje koken met een lekker wijntje. Maandag zaten ze ter hoogte van Limoges, 20 km ten oosten daarvan. Fantastisch weer en flink op en neer tot 520m hoogte. Toen hoopten ze nog dat het weer zo zou blijven. In het weekend heb ik niets vernomen, dus zou zomaar kunnen dat ze daar toch stiekum even vrijaf hebben genomen. Of is dat niet goed voor de benen? Op vrijdag 20 juli kwamen ze tot 88 km onder Nevers, waarna ze sliepen in een Gite na een wat regenachtige middag. Het Never(s)land wordt beschreven als een gevarieerd landschap. Vincent van Gogh zal er nog met weemoed aan terugdenken. Tot zover de pennestreken van de tourverslaggever uit Den Haag.

g.m.smit

hoi , ik vind het enorm geweldig wat jullie aan de dag leggen en togh zeg ik "wees zuinig op je lichaam "maar geniet van je wijntje en de mooie uitzichten . we hebben de Smittendag weer zeer gezellig doorgebracht en misschien voor de Klavertjes ( moeders geboortedag )ook een idee . groetjes uit Noord- Scharwoude .

Marty en Coen van Hagen

Onze petjes af voor jullie fietsavontuur. Warmte en flinke hellingen houden jullie niet tegen. Dan zijn onze fietstochten op onze nieuwe E-bike voor jullie een peulenschil. Geniet van de natuur, van elkaar en de franse wijn. Hartelijke groeten uit Hoorn.

Kees en Marian

Hoi Jaap en Leny,
Fantastisch hoor wat jullie weer presteren. geniet ervan, wij diimen voor jullie voor goed weer en goede reis.
Wij zijn nu in Engeland bij Ellen en wandelen hier heel veel.
Wij blijven jullie volgen hoor, als is het niet op de fiets.
Groetjes Marian en Kees