LenyenJaapSantiago.reismee.nl

19 Juli

Dag beste volgers

Vandaag zijn we onderweg van Auxerre naar Vezelay, en dan nog 35 km verder

Gisteren was een warme zonnige dag

Vandaag droog en bewolkt, we gaan nu Vezelay bezichtigen;

Gisteren door de wijnvelden Chablis

Vanmiddag nog eeen stevig stukje klimmen voor d eboeg

maar we genieten ervan, als het maar droog blijft.

Morgen wat regen voorspelt, maar dat zien we dan wel weer

Hartelijke groeten van, en dank voor de reacties

en gerrit we zitten op een andere rout

leny en Jaap onderweg

Reacties

Reacties

ineke meintjens-ooteman

Hallo Leny en Jaap, Jullie zijn alweer een heel eind onderweg, met gelukkig redelijk weer. Hier is het niet al te best geweest, maar voor volgende week wordt de zomer voorspeld, eventjes afwachten maar. Ik ga morgen en overmorgen met mijn tuinvriendin naar de Floriade in Venlo. Daar heb ik ook veel zin in. Hopelijk blijft het droog. Een mooie reis nog verder, groetjes, ineke

Xavi Oudshoorn

Hola Leny en Jaap...opa en oma,

Leuk om te lezen dat jullie zo sportief bezig zijn. Geniet maar van het zonnetje, hier is het regen troef. Ik wilde nog even kwijt dat ik me weer helemaal beter voel en dat ik jullie dinsdag wel heb gemist. Nu heeft mijn papa opgepast. Dat was ook gezellig hoor. Met mama gaat het goed, we hebben vanmiddag hard gelachen in bad. Samen met m'n gekleurde eendenvriendjes! Wat een goed cadeau van jullie.

Nou, geef die trappers maar weer een paar slingers...ik duik m'n Leander kinderbedje in, samen met Pietepop.

Dikke kus van Xavi, en mama...en papa ;-)

piet en elise konijn

Wat goed om te horen dat ook deze reis voorspoedig verloopt. Het blijft natuurlijk af en toe hard werken maar de voldoening is er dan niet minder om.
Regelmatig denken wij aan jullie, hoe zal het gaan, hoe is het weer enz. Wij zelf hebben deze zomerse dagen in Nederland maar een stuk Pieterpad gelopen. Geweldig zou Leny zeggen.
Veel fietsplezier de komende dagen en tot ziens.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!