LenyenJaapSantiago.reismee.nl

Een nieuw avontuur

Beste mensen

Na heel veel tijd 'radiostilte'op deze site.

Even een korte update i.v.m. ons plan om ook dit jaar weer een tochtje te fietsen
Niet dat we het waarschijnlijk achten dat wij zo frequent verslag doen als in 2010
Maar we vinden wel dat jullie mogen weten wat ons plan is.

Donderdagmorgen stappen we op de trein in Uitgeest naar Maastricht
om dan in de middag de eerste 50 km af te leggen in het Belgische land.
De dagen daarna hopen we, een beetje van het weer afhankelijk, zo'n 80 tot 90 km per dag te fietsen.
De route die we gaan doen heet 'via oude wegen' Een pelgrimsroute naar Santiago,
wij willen hiervan echter alleen de 2 eerste delen doen tot de Pyreneeen
Deze loopt van Maastricht, naar Clermont, Bastogne, Montmedy, Chalons,
Troyes, Vezelay, Nevers
Dit is het eindpunt van het 1e routeboekje na ca 700 km
Rest volgt misschien later.

Hartelijke groet
en jullie duimen maar voor een beetje mooi weer de komende weken
in Belgie en Frankrijk

Leny en Jaap

gert en jo smit

hoi , veel succes en het verstand haast op nul en fietsen maar , kijk om je heen en geniet van elkaar en als het nodig is dan help je elkaar uiteraard , groetjes uit Nrd.Schawoude en we zullen onze jeugd ook op de hoogte houden . xxxxxxx.

Trudy

Goede reis en mooi weer gewenst , vooral ook behouden thuiskomst hoor. Vind de weblog nu al leuk.
Hier regent het heel hard.
Hart. groet van zusje Trudy. (en Dik)

gm.smit@quicknet.nl

hoi , ik heb de tour de france gekeken of jullie er bij waren - geintje - hopenlijk is de eerste dag meegevallen ? de aanhouder wint en dat zijn jullie ik blijf het geweldig vinden , weer zoveel kilotjes eraf ? rijden jullie dezelfde route ? rustig aan want jullie hebben alle tijd van de wereld . groetjes van Geer en Jo .

Henny Slot

Hallo Leny en Jaap!
Nog steeds onderweg ? Leuk dat de fietskoorts nog steeds actief is. Geniet er maar van. Het zal wel eens te heet kunnen zijn. Maar smelten doen jullie niet. De hartelijke groeten! Henny.